Image

 

بهترین مرکز هایفوتراپی در نارمک

بهترین کلینیک هایفوتراپی در نارمک – میدان هفت حوض

 

کلینیک دکتر فرینوش مهرابیان، واقع در محله نارمک تهران، میدان هفت حوض، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک های موجود در شرق تهران است. کلینیک دکتر فرینوش مهرابیان از بهترین و مجهزترین کلینیک ها در نارمک است که با ایجاد فضایی امن و بهداشتی، بالاترین میزان خاطرجمعی و بهترین کیفیت خدمات را به مراجعه کنندگان عزیز هدیه می کند.

اگر قصد انجام هایفو دارید، پیشنهاد می کنیم حتما از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و در نهایت وقت قبلی خود را رزرو کنید.

اطلاعات کامل تماس و آدرس کلینیک دکتر فرینوش مهرابیان واقع در نارمک:

آدرس: تهران، میدان هفت حوض، خیابان رضوان غربی، جنب پاساژ سون سنتر، پلاک 10 واحد 2

شماره های تماس:

موبایل 1: 09124582600

موبایل 2: 09391996649

تلفن ثابت: 02177922583

شماره چت در واتساپ: 09391996649

 

دکتر فرینوش مهرابیان - خدمات تخصصی هایفوتراپی

 

بهترین مرکز هایفو در نارمک در سال 1402

 

یکی از مؤلفه های بسیار مهم برای سلامت هر شخصی، داشتن پوستی سالم و شاداب است. رؤیای هر فردی داشتن پوستی شفاف و سالم است، چرا که در زیبایی و اعتماد به نفس ما تاثیر بسیار شگرفی می گذارد. البته پوست با بالا رفتن سن، زیبایی و شادابی خود را کم کم از دست می دهد و انسان یاد گرفته اند، تا از دست رفتن زیبایی پوست را با روش های مختلف به تعویق بیندازند. روش های زیادی برای جوانسازی پوست در دنیا رایج شده است که یکی از آنها هایفوتراپی است. این عمل، باید توسط بهترین دکتر هایفوتراپی و در بهترین کلینیک هایفوتراپی انجام شود. هایفوتراپی برای سفت کردن پوست صورت به کار می رود و محبوب ترین و مدرن ترین روش برای لیفت پوست صورت است.

ما در مرکز هایفوتراپی دکتر فرینوش مهرابیان که یکی از بهترین مراکز هایفو در شرق تهران است، با مدرن ترین تجهیزات همیشه آمادگی داریم تا این عمل مهم را برای شما انجام دهیم و زیبایی جدیدی را به چهره شما هدیه کنیم.

در ادامه هر آنچه درمورد هایفوتراپی می خواهید بدانید را برای شما شرح خواهیم داد.


 

هایفوتراپی چیست؟

 

شادابی و طراوت پوست همیشه یکی از موثرترین و تاثیرگذارترین عوامل در افزایش اعتماد به نفس افراد بوده است. قطعا هر فردی دوست دارد پوستی سالم وجوان داشته باشد، چرا که تاثیر فوق العاده ای بر ظاهر و جذابیت انسان دارد. هایفوتراپی یکی از روش های درمانی جدید برای بهبود و شادابی پوست است که به کمک آن، بدون نیاز به داروهای شیمیایی و عوارض جانبی، می توان به درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات پوست پرداخت.

هایفوتراپی که یک راهکار درمانی جدید است، به عنوان یکی از ایمن‌ترین و موثرترین تکنیک ها برای جوانسازی پوست بدن و صورت شناخته می شود. اگر به دنبال یک مرکز هایفوتراپی برتر در تهران هستید باید بدانید که از این روش می‌توان برای رفع چین و چروک، شکست چربی های بدن و بطور کلی جوانسازی پوست استفاده کرد.

در این مقاله بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران را به شما معرفی می کنیم و ویژگی های برترین کلینیک هایفوتراپی در تهران را برایتان شرح می دهیم.

 

برای دریافت مشاوره رایگان یا رزرو نوبت تماس بگیرید: 09391996649

 

هایفوتراپی در شرق تهران

 

نکاتی درباره بهترین مرکز هایفوتراپی در شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران هستید و در محله هایی نظیر نارمک، تهرانپارس، سبلان، پیروزی و غیره زندگی می کنید و به دنبال بهترین مرکز هایفوتراپی در شرق تهران هستید با ما همراه باشید.

هایفوتراپی یکی از روش های جوانسازی و زیباسازی پوست است که نسبتا کم خطر و بدون درد است، اما انجام آن برای حصول بهترین نتیجه نیازمند تخصص است. درنتیجه بهتر است که آنرا در برترین کلینیک هایفوتراپی در تهران انجام دهید. دقت کنید که انجام عمل های زیباسازی در کلینیک ها و مراکز غیرمعتبر و بدون مجوز می تواند نتایج و عوارض جبران ناپذیری همراه داشته باشد و خدای ناکرده به سلامتی و زیبایی شما زیان برساند.

پس بهتر است که با صرف زمان و هزینه معقول، از یک کلینیک زیبایی دارای مجوز و معتبر کمک بگیرید تا زیبایی و سلامت خود را تضمین کنید. درنتیجه پیشنهاد وبسایت کلینیک الماس به شما این است که در بهترین مرکز زیبایی و هایفوتراپی در شرق تهران که در نارمک است، اقدام به دریافت مشاوره رایگان و همچنین انجام عمل هایفوتراپی بکنید.

 

بهترین مرکز خدمات هایفو در شرق تهران

 

مزایای هایفوتراپی کدامند؟

عمل هایفو دارای مزایای متعددی است، ازجمله:

  • عدم نیاز به جراحی های تهاجمی
  • استفاده نکردن از لیزر و جلوگیری از عوارض آن
  • ماندگاری بالا و اثرخشی خوب
  • رفع غبغب
  • کاهش علائم پیری، لک های پوستی و چین و چروک
  • از بین رفتن چین و چروک های صورت و گردن
  • دوره نقاهت خیلی کوتاه
  • طوارت و جوانسازی پوست صورت
  • از بین بردن افتادگی های پوست
  • لیفت کردن ابرو و گونه

 

دوران نقاهت هایوفتراپی چقدر است؟ آیا می توانم پس از آن به محل کار بروم؟

 

هایفوتراپی یک عمل غیرتهاجمی است و پس از آن نیازی به استراحت ندارید، درنتیجه خبری از دوران نقاهت طولانی مدت هم نخواهد بود. پس از هایفوتراپی سریعا می توانید به محل کار بروید و به فعالیت های روزمره بپردازید، اما این نکته را در نظر داشته باشید که انجام فعالیت های سنگین یا بودن در محل های خیلی گرم که باعث عرق کردن صورت می شود، ممنوع است.

درنتیجه جوانسازی پوست با هایوفتراپی با حداقل درد و عوارض بوده و زندگی نرمال شما را حتی برای یک ساعت هم مختل نمی کند. اگر درمورد انجام آن مردد بودید، از این پس با خیال راحت می توانید جلسات هایفوتراپی را آغاز کنید.

 

مرکز هایفوتراپی در نارمک

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی های مرکز هایفوتراپی، داشتن مجوزهای رسمی است.

 

 اگرچه هایفوتراپی دارای عوارض بسیار اندکی است که مدت زمان کمی به طول می انجامند، کلینیک های بسیاری هستند که از این روش درمانی استفاده می کنند، اما باید بدانید که تنها آن دسته از کلینیک ها برای انجام عمل هایفوتراپی مجاز هستند که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت باشند. برای گرفتن مجوز توسط یک کلینیک، باید شرایطی که وزارت بهداشت تعیین کرده است فراهم باشند. مهم‌ترین شرایط این است که در مرکز هایفوتراپی باید یک پزشک متخصص پوست و مو استقرار داشته باشد.

این پزشک است که باید تشخیص دهد آیا هایفوتراپی بر روی پوست شما جوابگو هست یا خیر. دیگر الزامات بسیار مهم در بهترین کلینیک هایفوتراپی در تهران شامل رعایت موارد بهداشتی، استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز، استفاده از پرسنل و اپراتور با تجربه و ... می باشند.

 

مرکز هایفوتراپی در هفت حوض

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین کلینیک هایفوتراپی، حضور پزشک در مطب است.

 

هایفوتراپی همانطور که از نامش پیدا است، یک روش درمانی است. اما همانطور که می دانید، روش هایی مانند تزریق ژل و بوتاکس، روش درمانی محسوب نمی شود و فقط روش هایی هستند که بصورت موقت صورت شما را لیفت می دهند و چین و چروک های صورت شما را برطرف می کنند.

روش کار هایفوتراپی اینگونه است که در این متد تلاش می شود که با تحریک یک لایه خاص از پوست با امواج ماموق صوت، سلول های پوستی برای ساخت کلاژن تحریک شوند. کلاژن باعث نشاط و شادابی پوست می شود. با ترشح کلاژن، چین و چروک های سطحی بطور کامل از بین می‌روند و چین های عمیق نیز بهتر می شوند.

همچنین هایفوتراپی آن قسمت هایی از پوست که افتادگی دارند را نیز بهبود می دهد.

 

هایفو

 

بهترین مرکز هایفوتراپی در شرق تهران

 

با مراجعه به کلینیک الماس، بهترین کلینیک هایفوتراپی در شرق تهران و منطقه نارمک، دکتر فرینوش مهرابیان ابتدا پوست شما را معاینه می نماید. احتمال وجود بیماری های پوستی و دیگر مشکلاتی که ممکن است سبب پیری پوست شما شده باشند را بررسی می کند. و در نهایت در صورتی که هایفوتراپی برای پوست شما مناسب باشد، این روش را پیاده سازی خواهد کرد.

اگر این درمان برای پوست شما مناسب نباشد نیز، دکتر مهرابیان، استفاده از روش هایی نظیر میکرودرمی یا میکروبلیدینگ را پیشنهاد می کند.

 

جلسه مشاوره درمانی در بهترین کلینیک هایفوتراپی در شرق تهران

 

پس از تعیین وقت مشاوره در کلینیک دکتر فرینوش مهرابیان، متخصص پوست و مو، جلسه مشاوره برای شما برگزار می شود و میزان مشکلات پوستی شما بررسی خواهند شد. در این جلسه مشاوره، هر سؤالی که دارید را از پزشکتان بپرسید. پس از شنیدن پاسخ های پزشک به سؤالات شما، می‌ توانید روش درمانی خود را انتخاب کنید. دقت کنید که اگر بیماری زمینه ای دارید، حتما آنرا به اطلاع پزشک برسانید. همچنین اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، آنرا به اطلاع پزشک برسانید.

 

هایفوتراپی در نارمک - هفت حوض

 

ممکن است پزشک دز مصرفی داروی شما را تغییر دهد. شاید هم لازم باشد بطور کلی از انجام هایفوتراپی منصرف شوید.

پس از اینکه در مرکز هایفوتراپی الماس، پزشک روش درمانی را به شما پیشنهاد داد، نکات مورد نیازی را که لازم است قبل از انجام عمل هایفوتراپی رعایت کنید، برای شما توضیح می دهد. همچنین، مراقبت های لازم برای دوران بعد از هایفوتراپی نیز به شما شرح داده می شود. اگر دارو یا پماد خاصی نیاز داشته باشید نیز پزشک برای شما تجویز می کند.


 

ویژگی های بهترین مرکز هایفوتراپی در تهران کدامند؟

 

در ادامه ویژگی های بهترین کلینیک های هایفوتراپی را برای شما شرح می دهیم:

1- زمان بندی منظم و احترام به حقوق مراجعان

در دنیای به این شلوغی که برنامه ریزی های ما انسان ها به همدیگر بستگی دارد، ظاهراً یکی از بهترین مشخصه های بهترین مرکز هایفوتراپی در شرق تهران، احترام به مراجعان و زمان بندی دقیق می باشد. باید با نهایت احترام و اکرام به مراجعه کنندگان پاسخ داده شود.

این احتمال دارد که مراجعه کنندگان سؤالات تکراری بپرسند یا متوجه سؤال عوامل کلینیک نشوند. در اینجا وظیفه پرسنل کلینیک، پاسخ دهی با صبر و شکیبایی و همچنین با دقیق ترین اطلاعات موجود است. همچنین نوبت دهی دقیق، یکی از نشانه های نظم و انسجام مرکز هایفوتراپی یا هر مرکز زیبایی دیگر است. نشانه خوبی نیست اگر ببینید افراد زیادی در صف انتظار برای ملاقات با دکتر هستند.

پس، بهترین مراکز هایفوتراپی معمولا سیستم نوبت دهی بسیار دقیقی دارند و به مراجعان کمک می کنند تا در کمترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت، درمان هایفوتراپی خود را بگذرانند.

 

بهترین کلینیک هایفوتراپی در شرق تهران

 

2- محیط بهداشتی و استرلیزه

محیطی که عاری از آلودگی و بی نظمی باشد و همیشه بهداشتی و تمیز نگه داشته شود، به همه احساس خوبی می دهد و یک نشانه بسیار مهم برای پی بردن به میزان اعتبار و سلامت کلینیک هایفوتراپی می باشد.

البته درست است که هایفوتراپی شامل زخم و خونریزی نمی شود، اما بدیهی است که رعایت بهداشت مرکز، امری بسیار بسیار ضروری است. اپراتور هایفوتراپی باید دستکش یک بار مصرف به دست کرده باشد، و ترجیحاً از ماسک و کلاه استفاده کند. این موارد بهداشتی، اهمیت بسیار بالایی در مرکز دارند. در بهترین مراکز هایفوتراپی می بینیم که سطل زباله های مختلف با رعایت فاصله مناسب در محیط قرار داده شده و محیط کاملا تمیز و بهداشتی است.

 

3- استفاده از به‌روزترین و بهترین دستگاه های هایفوتراپی

دستگاه های پیشرفته و به روز هایفوتراپی دارای مزایای و امکانات مختلفی هستند که کلینیک می تواند از آنها استفاده کند. از جمله این مزایا می توان به این موارد اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم میزان امواج
  • کم درد بودن
  • امکان استفاده از آپشن های مختلف دستگاه برای حداکثر بازدهی
  • و ...

همچنین اپراتور یا پزشک باید بداند که لازم است تا برای هر بیمار خاص، از کارتریج مخصوص به مشکلات او استفاده کند.

پس، بهترین مرکز هایفوتراپی در شرق تهران باید بهترین استفاده را از دستگاه های خود بکند تا بیمار کمترین عوارض را تجربه کند و همچنین بهترین نتیجه ها را به دست آورد.

چند نمونه از کارتریج ها و کاربرد آنها را در زیر به شما معرفی می کنیم:

کارتریج مدل DS-4.5

این مدل کارتریج روی لایه SMAS تأثیر می کذارد. این همان لایه ای است که در هنگام عمل لیفت، جراح زیبایی روی آن تأثیر می گذارد. اگر افتادگی پوستتان زیاد باشد، پزشک یا اپراتور از این کارتریج استفاده می نماید. فرکانس تولیدی این دستگاه 4 مگاهرتز بوده و تا عمق 4.5 میلی متری پوست را هدف قرار می دهد.

کارتریج مدل DS-3.0

این مدل میزان نفود 3 میلی متری به درون پوست دارد. این مدل طوری طراحی شده که لایه میانی پوست یا درم را متأثر می کند و پوست را برای تولید کلاژن تحریک می کند. این کارتریج 8 مگاهرتز فرکانس دارد و پوست را بطور سطحی سفت می کند، عمل لیفت را انجام می دهد و همچنین چین و چروک ها را کاهش می دهد.

کارتریج مدل DS-1.5

10 مگاهرتز فرکانس تولید می کند و بر روی لایه اپیدرم یا رویین پوست تأثیر خود را می گذارد. از این کارتریج برای از بین بردن چین و چروک سطحی پوست استفاده می شود و 10 مگاهرتز فرکانس دارد.

 

پس بهترین کلینیک هایفوتراپی در شرق تهران، حتما از بهترین کارتریج ممکن برای پوست شما استفاده می کند تا بتوانید با حداقل هزینه و زمان، به نتیجه دلخواه خود برسید.

 

کلینیک دکتر فرینوش مهرابیان

 

انجام عمل هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

در یک جلسه مشاوره که با پزشک تشکیل می شود، مشکلات پوستی شما مورد معاینه قرار می گیرد. هایفوتراپی می تواند بسیاری از مشکلات پوستی شما را برطرف نماید. نواحی مختلفی از صورت که می توانند از مزایای هایفوتراپی بهره ببرند، به شرح زیر است:

چانه

با پیر شدن پوست و افزایش سن، چانه یکی از قسمت هایی از صورت است که چروک پیدا می کند. با هایفوتراپی می توانید، در کمترین مزان ممکن، چین و چروک های چانه خود را برطرف نمایید.

گونه

با شروع پیری پوست، گونه ها شل می شوند و انسجام سابق را ندارند. به این صورت بافت داخلی گونه ها شل می شود و زیبایی صورت تحت تاثیر قرار می گیرد. با هایفوتراپی در بهترین شرکت هایفوتراپی در شرق تهران به شما کمک می کند تا مشکلات گونه خود را ترمیم نمایید.

ابرو و پیشانی

ابرو و پیشانی قسمت هایی از چهره هستند که زودتر از باقی قسمت ها، چین و چروک را بروز می دهند. با عمل هایفوتراپی، تنها در دو جلسه می توان چین و چروک سطحی این ناحیه را برطرف نمود. البته بهتر است که قبل از عمیق شدن مشکلات چین و چروک، به پزشک مراجعه کنید و درمان هایفوتراپی خود را آغاز نمایید.

گردن

با افزایش و کاهش وزن، گردن نیز دچار پیری و افتادگی پوست می شود. همچنین این مشکلات در ابتدا به صورت غبغب ظاهر می شوند و از زیبایی چهره فرد می کاهند. اگر به پزشک مراجعه کنید، می توانید با عمل هایفو، از حاد شدن این مشکلات جلوگیری نمایید.

 

کلینیک تخصصی هایفوتراپی

 

چه کسانی نباید هایفوتراپی انجام دهند؟

  • افراد زیر 30 سال سن

سن شروع پیری پوست از 30 سالگی شروع می شود. پیشنهاد می کنیم تا قبل از آن هایفو را انجام ندهید، چرا که این عمل برای پیشگیری طراحی نشده است و قطعا در دوره های بعدی دوباره چین و چروک را تجربه می کنید. پس بعد از 30 سالگی بهترین سن برای هایفو است.

  • افراد مبتلا به پیابت پیشرفته

افراد مبتلا به دیابت پیشرفته بهتر است که تحت عمل هایفو قرار نگیرند، چرا که پوست این افراد دیرتر از دیگران ترمیم می شود.

  • خانم های باردار

هیچ عارضه ای برای استفاده از هایفو در خانم های باردار گزارش نشده است، اما بهتر است که به منظور پیشگیری از هر عارضه احتمالی، هایفو را به دوران پس از زایمان موکول کنید.

  • افراد که در نواحی هدف هایفو، دارای پروتز فلزی هستند

پروتزهای فلزی مانع تابع درست امواج فراصوت می شوند و انجام هایفوتراپی را با مشکل مواجه می کنند.

  • افرادی که در نواحی مورد نظر دارای عفونت هستند

تا قبل از بهبودی کامل هر نوع زخم و عفونتی، انجام هایفو ممنوع است.

 

دیگر مطالب وبلاگ

آر اف فرکشنال

مراقبت های بعد از مزوتراپی

انواع فیلر صورت